Lilybeth

ZENÉK, AMIKET IMÁDOK

2018. október 14. 13:00 - Lilybeth

zaim.jpg

Biztosan mindenkinek van kedvenc dala, nekem körübelül hatezer, így nem is volt kérdés, hogy megörökítem ezt egy (vagy több) posztban is. 

1. Metallica-Nothing else matters

Kisebb koromban sokszor hallottam, akkor még nem érdekelt. Zenét is tavaly kezdtem el hallgatni rendesen, ez volt az elsők között, amit meghallgattam.

Nothing else matters

Enter Sandman

One

2. Arctic Monkeys-Do I wanna know?

Mostanában szerettem meg igazán ezt a dalt, véletlenül rákattintottam, és ha már így hozta a sors, akkor meghallgattam.

Do I Wanna Know

3. Led Zeppelin-Stairway to Heaven

Ez a zene mindig megnyugtat, ha szomorkás a hangulatom, akkor felvidít, ha boldog vagyok, akkor is.

Stairway to Heaven

Kashmir

4. Bastile-Pompeii

Régebben sokszor játszották ennek a zenekarnak a dalait, és amikor már sokadjára hallottam, akkor rákerestem. Szerencsére nem tettem rosszul, nagyon szeretem  banda zenéit.

Pompeii

Good Grief

5. Linkin Park-In the end

Nem ez az egyetlen dal, amit imádok ettől a zenekartól, de túl sok idő lenne felsorolni, (azt majd máskor) és ezt szoktam a legtöbbet hallgatni tőlük. 

In the End

Numb

6. Stone Sour-Through glass

Through glass

Song #3

7. Foo Fighters-The sky is a neighbourhood

Egyszerűen imádom ezt a bandát. Olyan sok dalukat ismerem, hogy talán el sem tudom mondani az összeset.

Learn to fly

The Sky is a neighbourhood

These days

8. The Fray-How to save a life

Ezt a dalt még régen hallottam Musical.lyn, sokan tátogtak rá. Nemrég rátaláltam a youtubeon, azóta már rengetegszer hallgattam meg.

How to save a life

9. Red Hot Chili Peppers-Scar Tissue

Ezt az együttest még anno a szüleim mutatták meg, evidens volt, hogy én is hallgatom őket. Az évek során egyre több nótájukat ismertem meg, egyre jobban megszerettem őket.

Scar Tissue

Otherside

Can't stop

Californication

10. No Doubt-Don't speak

Don't speak

11. System of a Down-Lonely day

Mint majdnem mindegyik zenekarnál, így ennél sem egyetlen egyet sem hallgatok. 

Lonely day

Toxicity

Chop Suey!

12. The White Stripes-Seven Nation Army

Seven Nation Army

13. Nirvana-Lithium

Lithium

Smells Like Teen Spirit

Heart Shaped Box

14. Oasis-Wonderwall

Wonderwall

Remélem, hogyha valaki rock zenék után kutat, annak tudtam segíteni, nemsokára érkezik ebből a következő bejegyzés is!

Lilybeth

Szólj hozzá!
Címkék: 2018 Zene

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr8814269283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása