Lilybeth

ÚJABB JÁTÉKOKAT TESZTELTEM

2021. január 27. 13:00 - Lilybeth

d538d5f8e050c5b52ba5d06e7112ab7e_20210127210300432.jpg

Új év, még több lehetőségem van, hogy az időmet unalmas játékokra pazaroljam. Vagy tényleg unalmas az összes játék, ami a Google Play-ben található? Nézzük!
Alapvetően nem szeretem a  telefonos játékokat, főleg az alacsony költségvetésű, értelmetlen fajtákat.Sajnos  most is belenyúltam néhány hasonlóba. 

A legelső játékot egy hirdetés hatására töltöttem le (a többit már saját magam találtam), ami nem más, mint a Water Sort Puzzle. Ugyanolyan szortírozós játék, mint a néhány hónappal ezelőtt sokat reklámozott társa, ahol ugyanaz volt a játék lényege, csak folyadék helyett labdákat kellett ide-oda öntögetni a kémcsövek között.
Ezek után gondolom, senki sem csodálkozik, hogy nem sokban tért el az elődjétől ez a játék - ugyanannyi kreativitás volt benne, emellett pedig ugyanolyan unalmas is volt. Cél sincs, legfeljebb annyi, hogy a hátteret a játékban megszerezhető pénzért változtatni lehet, de az egésznek olyan hatása volt, mintha csak azért fejlesztették volna, hogy legyen egy újabb reklámfelületük - talán mondhatom azt is, hogy több a hirdetés, mint az igazi élmény.
Vártam a csodát, és próbáltam kicsit behatóbban is foglalkozni a játékkal, de csak a 29-es szintig bírtam. 

Pont: 10/5 - Tökéletes unaloműző, de csodát nem kell tőle várni.

A Favo! nevezetű játék már egy fokkal élvezetesebb volt. Ezzel és a sorban következő játékkal játszottam a legtöbbet, mondhatni meg is szerettem azokat.
Az előzőnél több logikát igényelt, és az az igazság, hogy általában olyan játékokat keresek, melyekhez kell egy kis ész is - azonban akárhány játékot töltöttem le, mindegyiknél azt éreztem, hogy időpazarlás. 20210120_190342.jpgÉs azért vannak olyan játékok is, melyekkel órákon keresztül is képes vagyok játszani, de feltételezem, hogy azok kifejlesztésébe több energiát fektettek(értem itt a klasszikus Minecraftot vagy a Sims 4-et, amelyek néhány változatáért fizetni kell).
Ha valakit esetleg érdekel a játék lényege - ha már rákattintott erre a bejegyzése - ,három különböző színű hatszöggel kell mahinálni úgy, hogy a meghatározott területen össze lehessen gyűjteni azokból sok-sok pontot. 

Pont: 10/7 - Ehhez több türelmem volt, és talán élveztem is.

A harmadik ebben a bejegyzésben az Atomas. Ez az egyetlen alkalmazás, amire azt tudom mondani, hogy később is szívesen játszanék vele, és talán rajta is hagyom a telefonomon annak ellenére, hogy gyorsan megunom az ilyen játékokat. 
A bejegyzésben szereplő játékok közül ehhez kell a legtöbb logika, de azért nem kell agytrösztnek lenni, hogy élvezhetővé váljon. 
Az fogja igazán értékelni, aki otthon van a kémiában... vagy szeretne otthon lenni a kémiában. A periódusos rendszer elemeit felhasználva azokból láncreakciókat kell létrehozni, segítségül hívva a szimmetriát. Persze az egész a szerencsén is múlik, hogy mely elemeket dobja be véletlenszerűen a gép, de azért igényel némi józan észt is. 
Néhány óra van benne, egy kocsiút vagy egy unalmas összejövetel alatt nyugodtan el tudod magadat foglalni vele.

Pont: 10/8.5 - Jó, de még mindig nem az igazi.

20210120_190330.jpg

A TrainStation 2 nevezetű játékot a jó értékeléseknek köszönhetően töltöttem le, és nem bántam meg!
Szerény véleményem szerint sokban egyezik a SimCity-vel ez az alkalmazás, hiszen itt is ugyanúgy kell gondoskodni az alapanyagokról, ugyanúgy rengeteget kell várni (főleg ha egyre nagyobb szintre kerül az ember) a feladatok végrehajtására, ám szerencsére mégsem annyit, mint amennyit a Star Wars Galaxy Of Heroes-nál kell a fejlesztésekre. 
Élvezhető egy játék, én a letöltés után már percekkel ráfüggtem, annak ellenére, hogy amúgy nem vagyok oda a vonatokért, és miközben ezt a szöveget írom, mellettem megy a játék, úgyhogy azt kell, hogy mondjam, jó kis játék ez!

Pont: 10/9 - Nagyszerű játék, ha van az embernek egy kis szabadideje.

screenshot_20210120-212641_trainstation_2.jpg

A Cell Expansion Wars neve ugyanúgy értlemetlen és furcsa, mint a játék. Az első percekben a letöltés után  szomorúan kellett konstatálnom, hogy ez egy ugyanolyan monoton játék, mint a lista legelső szereplője. 
20210120_190434.jpgNem is az a gond, hogy a játékban alig lehet fejlődni, hanem az, hogy a szintek teljesítése közben sok-sok perc telik el anélkül, hogy bármit csinálnánk.
Csak össze kell kötni néhány pontot, majd várni, hogy jöjjön a következő szint.
A logika mellőzve van teljesen, inkább elolvasok egy leckét a történelem tankönyvemből, mint hogy ezzel játsszak.

Pont: 10/4 - Legalább vannak szintek... legalább.

Az EvoPop nevű játékkal semmi bajom nincs. Játszottam vele egy kis ideig, hogy mindenképpen tudjak róla véleményt alkotni, azonban nem varázsolt el, de nem is utáltam meg. Olyan semmilyen érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban - olyan, mintha az Angry Birds-öt próbálták volna újraélszteni, csak egy picit még csavartak a dolgon.

Pont: 10/6 - Élvezhető játék, de ebben a posztban szerepelnek jobbak is.

screenshot_20210120-211623_evopop.jpg

A listát az UnCiv zárja, amivel hasonló gondom volt, mint egy korábbival - nem igazán értettem a játék lényegét. Ennek ellenére lazán kattingattam minden opcióra - állítólag építettem házakat  és műemlékeket a játékban.
Annyi szent, hogy tetszett a történelmi kapcsolódás is, aminek köszönhetően megépíthettem a Stonehedge-t vagy a Zeusz-szobrot.
Ebben az alkalmazásban sem látok semmi potenciált, inkább keresek újabb játékokat.

Pont: 10/5 - Nem ez életem legjobb játékélménye.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!

x Lilybeth

Szólj hozzá!
Címkék: 2021 Játék

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr7116393444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása