Lilybeth

JÁTÉKOK, AMIKET TESZTELTEM 2

2019. január 09. 13:00 - Lilybeth

jait2.jpg

Esküszöm keresek és találok jó alkalmazásokat. De mostanában nem sokat sikerült. Már a legelső két tesztelt játék borzalom volt számomra (jó, azért nem annyira), ha érdekel melyek ezek, tarts velem. Ebben a posztban 5 játékot teszteltem.

A Sandbox-ot már ismertem, de nem értem, hogy régen miért voltam oda ezért a játékért. Az a baj, hogy mindig csak unaloműzőket találok (vagy csak rosszakat dob fel a Play Áruház), azokból is a legrosszabbakat. 

A koncepcióval nincsen bajom, az alkalmazás fejlesztői virtuális színezőket készítenek, csak túl macerás az egész. Hosszú idő, a szépeket pedig csak akkor 'színezhetem' ki, ha fizetek több ezer forintot. És mit is kapok érte? Nagyjából ugyanazt, amit ingyenesen. Aztán gondolsz egyet, és letörlöd, a több órányi munkád pedig elveszik (és a pénzed, ha fizettél érte).

Nem is játszottam vele több időt, csak annyit, ameddig teszteltem, azonban nem sokáig voltam képes erre.

Következő alany a Unicorn Evolution. Persze tesztelhettem volna a polipos, vagy nem tudom melyik változatát, de  mindegyik úgyis ugyanaz, csak az állatfaj más. Ezzel is játszottam régebben és ez sem nyerte el a tetszésem. Úgy látszik, mostanában más lett az ízlésem. 

Sokban hasonlít az előző posztban említett Miner Tycoonra, azonban ott több 'szint' van, itt egy idő után már nincs újabb unikornisfaj, ezután már értelme sincs a folytatásnak, ha csak nem akarsz gyönyörködni a létrehozott fajokban. Nekem az sem tetszik, hogy csak ugyanazon a szinten lévő állatokat 'párosíthatod'

Ha már a Miner Tycoon szóba került az előző posztban (és itt is), letöltöttem az Idle Factory Tycoon-t is. Grafikában rosszabb, nekem így nem annyira tetszett. Lassabban halad a munka, nincs annyiféle opció, gondolok itt a gyorsítókra, a különböző 'kontinensekre'.

Ugyanolyan monton, de ez valamiért nem tetszik. Kevésbé színes, lehangolja az embert és semmi kedvem nincs belépni. Ami mindkettőnél negatívum, az az, hogy nagyon sokat tölt. Megöregedik az ember, mire csak az egyik bányából eljut a másikba. Ha fejlett már a játék, akkor legalább négy aknád van. Szóval akkor játszd ezt a játékot, amikor nagyon unatkozol és közben mást csinálsz.

Nekem akkor is a másik változat jobban tetszik, maradjunk annyiban.

A Pet Rescue Saga-ban csalódtam.

Azt hittem, hogy érdekes és más-más pályák lesznek, ehelyett ugyanazok a szintek, semmi nehéz nincsen benne, unalmas az egész. Régebben játszottam hasonlóval, az elnyerte a tetszésemet, ez nem.

A Gardenscapes-el régebben játszottam, azonban most hogy újra játszottam vele, kevésbé volt érdekes. Mindegyiknél ezt mondom, de ez az igazság. Valahogy unalmasnak érzem, mert már játszottam vele és tudom, hogy mit hogy kell, illetve tudom, hogy mi fog történni.

Olyan, mint az előbb említett játék, csak nem kattintani kell a kockákra, hanem össze kell húzni. Ez nem változtat semmin, azonban ha valakit érdekel, akkor leírom. 

Most is vegyes érzelmeket váltott ki belőlem egy-egy játék, a következő részben is tesztelek néhány játékot! Ha tetszett, akkor kérlek oszd meg másokkal is, hátha ők is megszeretik vagy letöltenek egy játékot ezek közül! :D

Lilybeth

Szólj hozzá!
Címkék: 2018 Játék

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr9914352691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása