Lilybeth

TANULJ EGYSZERŰEN!

2018. október 17. 13:00 - Lilybeth

tegy.jpg

Mindenki küszködik, folyamatos dolgozatok, állandó magolás. Nincs egy nyugodt perc sem, és még hétvégén sem lehet rendesen pihenni. Ez az iskola. Azonban tehetsz azért, hogy ne így gondolj rá, feldobhatod az ott töltött perceket, és gyorsabban is tanulhatsz néhány praktika segítségével.

1. Oszd be az időd!

Már egy előző posztomban is írtam róla, hogy fontos. De jól jöhet, ha sokszor megtervezed a napunkat, így mindenre juthat idő. Tudsz minden dolgozatra, felelésre tanulni, és még marad egy-két óra gépezéshez, rajzoláshoz, vagy amit szeretnél csinálni.

2. Vázlat

Nekem sokszor mondták és mondják is, hogy készítsek vázlatot, de nem szoktam erre figyelni. Mostanában kezdtem néha-néha készíteni, és tényleg jó ötlet. Legyen szó kulcsszavas vázlatról, vagy csak a legfontosabb részek kiírásáról, órák előtt könnyebb onnan átnézni az anyagot, mint a füzetben keresni a fontos gondolatokat.

3. Állandó ismétlés

Talán fárasztó, de megéri. Egy dolgozatra így a legjobb tanulni, egyszer megtanulod, utána már csak átismételni kell.

4. Figyelj oda az órán!

A tanári magyarázatot nem pótolja az otthoni szövegfeldolgozás. Lehet, hogy unalmas az óra, de otthon gyorsabban felfogod és megtanulod, amit kell.

5. Gondolkodj logikusan

Ne magolj, amit megértesz, azt sokkal könnyebben tudod megjegyezni. Kérj meg bárkit, hogy segítsen a tanulásban, de ne tanulj értelmetlenül!

6. Ne félj kérdezni!

Lehet, hogy cikinek érzed, de nem gond, ha megkéred a tanítód, hogy újra mondja el. A lényeg, hogy tudd az anyagot és ne szerezz rossz jegyeket!

Remélem, hogy tudtam segíteni, én is hasznosítani szoktam ezeket a tippeket, be is szokott válni.

Lilybeth

Szólj hozzá!
Címkék: 2018 Iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr8314280093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása