Lilybeth

KÖNYVEK, AMIKET IMÁDOK 2

2018. november 14. 13:00 - Lilybeth

kaim2.jpg

A sorozat előző része tetszett Nektek, így gondoltam hozom a következő részét. Nagy könyvmoly vagyok, ám mostanában nem olvasok annyit. Persze nem is minden könyvet falok, van, ami magával ragad, de mindegyiket elolvasom végül. Ha érdekel Titeket, tartsatok velem!

1. Geronimo Stilton könyvek

Én több, mint öt példánnyal rendelkezem, mindegyiket olvastam. Nem tudom, hogy ki írta, de jó bizniszt csinált. Ha esetleg nincs kedved egy hosszú, több, mint száz oldalas kötethez, akkor ez megfelelő, azonban ha egy több órán át tartó olvasásra vágysz, akkor is jó. Bár felnőtteknek már annyira nem jó, inkább könyvmoly gyerekeknek a megfelelő választás.

20181106_191754.jpg

Van kötet a karácsonyról, titkos ügynökös munkáról és még jó sok dologról, amit el tudsz képzelni.

2. Wendy Mass-11 szülinap és Végre 12

11. szülinapom előtt kaptam meg ezt a művet, 12. szülinapom előtt pedig a folytatását. A borítója mindekettőnek szép, nálam ez is számít.

Az első kötet két gyermekről szól, itt inkább a barátság a fontos. A szereplők és a cselekmény teljesen eltérő, annyiban hasonlít csak, hogy a gyerekek szemszögéből olvassuk a sztorit, de a szülők nem is fontosak itt. Két, egy napon született csemete, akik minden egyes szülinapot együtt ünnepelnek, kivéve azt, amikor bekapcsolódunk a történetbe. A végén persze minden jó lesz, nem kell aggódni.

A második már csak egy (gondolom érthető) 12 évessé váló lányról szól. Ebben a kiadványban inkább a felnőtté válásról olvashatunk, arról, hogy mi mindent akart csinálni, majd a végén rádöbben, hogy az élet nem mindig tökéletes, a könyvnek ez a legfontosabb üzenete.

20181106_191054.jpg

3. Jacqueline Harvey-Alice-Miranda színre lép

Ez is egy sorozat, nekem két rész van meg, mindkettőt olvastam, tetszett. Persze nem annyira, mint az előzőek, a főszereplő kislány néha-néha idegesítő volt, fontoskodott és okoskodott.

Az is furcsa volt számomra, hogy egy ilyen idős gyermek ennyi mindent képes elintézni, az író fantáziája elég nagy lehetett. Olyan dolgai voltak, amiket én talán el sem tudok képzelni. Igaz, az elején közlik, hogy egy fizetős iskolába járatják a gyereket, ahol mindenki gazdag, de a gyereknek saját vitorlása és lova volt. Ennek ellenére elragadó volt a történet, gyorsan el is olvastam.

20181106_191554.jpg

4. Leiner Laura-Szent Johanna Gimi

Na ez az a könyv, amit csak akkor tettem le, amikor éhes voltam és enni mentem, amikor aludnom kellett, és amikor tanultam. A kilenc kötetet néhány hét alatt elolvastam. Ez persze soknak tűnik, de ne feledkezzünk meg arról, hogy több száz oldalas egy kiadvány.

Egy lányról szól, aki kilencedikben iskolát vált és bekerül egy 12 fős osztályba. A karakterek személyisége különleges, a később keletkezett párok is jó választás volt és minden, ami a könyvben történt. Bár azért a vége felé idegesítő volt, hogy a sorozat fele róla és a szerelméről szól, de valószínűleg ilyen a gimi.

Egyébként Laurától tervezek még olvasni könyveket, ha tudtok néhány jót, megköszönöm, ha megírjátok.

Erről a négy könyvről szólt e bejegyzés, ha érdekel még Titeket, akkor jelezzétek, valamint ha tetszett, akkor osszátok meg másokkal is a bejegyzéseim!

Lilybeth

 

Szólj hozzá!
Címkék: 2018 Könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr7414342539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása