Lilybeth

NOVEMBERI DALLISTA - 2019

2019. november 01. 17:00 - Lilybeth

Zenekatalógus

white-marble-2048-1280x842_20191101163508629.jpg

Rengeteg zenét hallgatok és egy picikét még személyesebbé szeretném tenni ezt a blogot, szóval úgy gondoltam, hogy elhozom nektek az aktuális/szezonális kedvenc dalaimat minden hónapban.

Kicsit már téliesebb az idő, egyre többet ül otthon az ember akár egy jó könyv társaságában, akár a gépe előtt blogokat olvasgatva. Én általában a könyvolvasás mellett teszem le a voksom, akkor szoktam zenét hallgatni, néha megállok az olvasással és csak a dallamra koncentrálok. Így a mostani hónap témája kicsit melankólikus lesz, olvasáshoz aláfestő zenének tökéletes.

Számomra ezek a dalok mindig felidéznek egy-egy emléket, ezért is szeretek róluk ajánlót írni. Imádok mindig utánanézni a dalszövegeknek, a megjegyzésük után folyamatosan azt éneklem, bárhol vagyok és bármit csinálok.

 

Audioslave  - Like a Stone

Régebben mindig "szembejött" velem ez a dal, de akkor sosem tetszett. Aztán hónapokkal ezelőtt volt egy hirtelen fordulópont, és azóta folyamatosan ezt hallgatom. Tetszett a dobolás benne (mindig dobolok a kezemmel, amikor hallgatom) és hogy egy picikét lassú.

Turtles - Happy Together

Hurts - Wonderful Life

Kicsikét pörgősebb, mint a felsoroltak közül a többi, azonban valahogyan ez a dal minden egyvelegembe belecsúszik.

Vannak olyan zenekarok, akiknek csak egyetlenegy dalukat ismerem, és ez az együttes ilyen. Sokszor van olyan, hogy próbálom hallgatni, megszokni más zenéiket is, azonban amíg a sláger tetszik, a többi nem. 

Stereophonics - Indian Summer

Beatles - While My Guitar Gently Wheeps

Nem vagyok egy nagy Beatles-fan, engem nem fognak meg annyira a dalaik. Azonban amikor ezt a dalt meghallom, valahogy nyugodt leszek és átéléssel dúdolgatom.

U2 - Beautiful Day

Eleve szeretem a U2-t, úgyhogy amikor kerestem a dalokat, percekig gondolkodtam, hogy melyik dalukat válasszam. Végigdúdoltam az összeset, és arra jutottam, hogy ezt választom, mivel ez a szám a legenergikusabb.

The Cranberries - All Over Now

Nemrég találtam rá a Cranberries újnak mondható albumára (április 26-án jelent meg). Már korábban hallottam a zenekarról, illetve gondolom mindenki ismeri a 'Zombie' című számukat, azonban mindig átugrottam a dalaikat, ha éppen bekerültek az egyvelegembe.

Ezt kivételesen önszántamból hallgattam meg, és utána végighallgattam az egész albumot is. Első hallásra szerelem volt ez a dal, emellett a Lost és a Wake Me When It's Over is.

Jó zenehallgatást!

x Lilybeth

 

Szólj hozzá!
Címkék: 2019 Dallista

A bejegyzés trackback címe:

https://lilybeth.blog.hu/api/trackback/id/tr9215272830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása